TESTIMONIAL

Screenshot_2015-09-12-23-30-40  Screenshot_2015-09-12-23-31-11   Screenshot_2015-09-12-23-31-29

S.Shot # 1                                       S.Shot # 2                                         S.Shot # 3

Screenshot_2015-09-12-23-32-07   Screenshot_2015-09-12-23-31-46  Screenshot_2015-09-13-00-25-24

S.Shot # 4                                      S.Shot # 5                                    S.Shot # 6

56 thoughts on “TESTIMONIAL

  1. Salam…

    Clayever adlh produk y sy percaya 100%. Saya telah menggunakan produk clayever ini selama 3bulan. Sy pengidap sakit lutut sejak tahun lepas. Sejak dr itu sy pergerakan sy agak lambat dan sy sembhyg di atas kerusi.. Biasa la org dah berumur katakan. FYI pelbagai produk dah pun sy cuba. Tp tidak berhasil sehingga lh sy bertemu dgn tanah liat clayever.

    Apbla Sy mengerjakan umrah pd bulan ramadhan baru nie. Sy dh boleh berjalan seiring dgn y lain serta sy tidak perlu kn lg kerusi krna sy sudah boleh sembahyg secara biasa.

    Apa yang sy selalu amal kan sapu clay pd lutut sy setiap selepas sy mandi dan solat. Serta sy juga merendam kaki dgn clay. Keputusan nya sgt lah berpuas hati.

    Kini sy tidak perlu bertongkat atau sebarang bantuan lagi kerna sy dh blh bergerak sendiri..

    Apa y blh sy ckp CLAYEVER AWESOME!

    Pd anda y pengidap sakit lutut mcm sy cuba lh. Tak rugi. Harga pun tak mahal.

  2. I think this produk is realy work!!

    Did u know.. Mula2 tu tujuan i pkai untuk hilangkan jerawat.. Means i sapu kt muka everyday b’4 sleep.. Untuk jerawat mmg berkersan sbb muka i skrg jerawat dh kurang..

    Y best nyer i nk cter kt cni.. I memang mempunyai ‘ketuat’ di. Ibu jari kaki.. Dh lama ketuat tu menempak kat c2.. So, semalam ketuat i tetibe tercabut dgn sendiri!!! Is amazingg right! I xpenanh sapu ubt pun kat ketuat tu.. Coz I dh penat mcm2 i dh cuba tuk buang keruat tu sblm nie tp xberhasil…

    Tp ngan clayever its realy workk!! Waww! I n my mom tercengang.. Huhu mn xnyer cm mn ketuat tu blh tertanggal… I just sapu kat muka! Yess! Just sapu d muka!

    So i beliave clayever berfungsi melalui darah.. N secara xlangsung detox skali bdn kita hnya dgn sapu di muka… Hehehe..

    Smpai skrg i still pkai clayever~

    Thanks clayever kerana tlh membuang ketuat i walaupun i x assume y ketuat i blh tanggal…

    Klakar pun ad… Huhu

    Anywhere~ xrugi tau cuba~

    • Tahniah!! Ada cerita yg saya nak share…Sebelum raya baru2 ni saya hadiah sebotol clay kpd adik saya utk anak lelakinya (1 1/2 thn umur) yg kena eczema pada kaki, tangan dan muka. Adik saya ni takut nak sapu clay pada anak dia yg comel tu kerana almaklumlah -“tanah” !! agaknya. Atas desakan saya, maka dia sapu juga.. tapi hanya pada kaki anaknya. Setelah beberapa hari eczema anaknya hilang, semuanya pulih termasuk pada muka dan tangan. Padahal dia hanya sapu pd kaki anaknya shj. Dlm hati saya ‘Bertuah punya bapak”. he he

  3. Salam dr. Clay

    Sy berasa sgt bertuah dpt bertemu dgn produk ini.

    Sy mempunyai seorg anan berusia 4 bulan.Dan mengalami ruam lampian yang teruk. Bila seorang kwn sy mengesyor kn produk ini. Sy sapu pd ruam2 tersebut selama beberapa hari. Utk pengetahuan dr. Ruam anak sy nie smpai tahap bernanah.

    Jd sebagai rutin selama 7hari setiap kali sy tukar lmpun mst sapu clayever ni. Mcm y dr.clay maklum hnya sapuan y nipis senipis2 nya. Pd hari ke 3 sy dapati punggung anak sy dh xbengkak.dan pd hari ke 7 smua ruam ank sy dh sembuh. Kini sy percaya dgn produk clayever.

    Terima kasih clayever.

    • Alhamdulillah. Saya sangat gembira dengan berita mengenai anak puan yg sembuh. Kegembiraan ini harus dikongsi ramai. Alangkah baiknya jika puan ceritakan di facebook atau intagram utk tatapan ramai. Kerana dengan share masaalah besar akan jadi ringan, dan kegembiraan menjadi lebih gembira lagi. Akhir sekali sebagai peringatan bersama, oleh kerana clay dijadikan Allah maka yang membaik dan menyembuhakn juga datang dari Allah s.w.t. Syukur padaNya.

  4. Saya baru je tau tentang Clayever ni, bermula dari masaalah bengkak kaki kawan saya yang surut setelah menggunakan produk ni. Gini, kawan saya ni eksiden motorsikal, terlanggar pagar jiran, kaki dia berjahit, dan selepas luka dah kering, kaki kawan saya bengkak. Ada seorang kawan saya yang lain syorkan guna produk ni dengan cara sapu atas tempat bengkak, 3 hari je selepas guna, bengkak terus surut dan sampai ke hari ini bengkak tak muncul2 dah. Saya pun terus berminat beli produk ini dan saya akan pastikan produk ini sentiasa ada dirumah saya untuk apa saja kemungkinan kecemasan di rumah.

  5. Assalamualaikum. Pada minggu lepas saya kerumah adik saya di Selangor. Kemudian pada malam hari saya melihat ipar saya menyapu produk tuan pada lengan beliau. Saya bertanya krim jenis apa yang digunakan bila melihat eczema pada lengan beliau telah hampir sembuh. Seingat saya beliau telah menggunakan bermacam macam jenis produk dan ubatan dari kelinik. Saya meminta sedikit untuk menyapu pada kudis berair pada tapak kaki anak saya. Sungguh menakjubkan ciptaan Allah 100% ini telah mengeringkan kudis dan luka anak saya. Hari ini saya menghubungi syarikat tuan untuk membeli Clayever.

    • Waalaikumsalam. Syukur kerana Allah telah menemukan tuan dgn produk ini. Penyakit dtg dari Allah dan Allah juga menyembuhkannya. Bagi Clay, Allah mengizinkan ia menyembuhkan berbagai penyakit. Bukan saya yg mencipta produk ini sebaliknya ALLAH, saya hanya menemuinya sahaja. Apabila saya baca AlQuran, Allah telah menyebut banyak kali dalam beberapa ayat mengenai kejadian manusia adalah dari tanah liat. ini adalah ‘HINT’ dari Allah supaya kita manusia – “GUNALAH’ Clay.

      untuk membeli produk sila WhatApp 0129902123.
      tq

  6. Salam. Saya ingin tahu adakah clay ini boleh digunakan merawat penyakit penyakit dalam perut seperti gastrik, tak hadam, dan juga angin dalam seluruh badan? tkasih.

    • W.salam. Clayever terbukti mujarab untuk penyakit perut. terutama gastric, ulcer, Gastro Esofagus Reflux Desease (GERD), sembelit dan juga buasir. Cara pakai :

      1). Sapu pada perut
      2). Bancuh 2 sudu besar clayever dalam 1/2 cawan air suam. Kacau, biar mendap 2@ 3 min. munim. tinggalkan sedikit keladaknya. Minum 1 KALI SEHARI shj. Insyaalah.
      3) Bila sudah baik. Amalan ini boleh diteruskan dengan meminum bancuhan ini SEKALI SEMINGGU sbg maintenance (Internal Detoxification).

      Tkasih En Halim

    • ya memang mujarab utk sakit dalam perut srt gastric, GERD ( gastro esofagus Reflux Desease), ulcer, ketidakhadaman, sembelit/ susah berak dan kembong. caranya ambil satu sudu clay bancuh ke dalam 1/2 cawan air suam, kacau. Biar mendapan seketika dan minum dengan meninggalkan bhg sisa mendapan. Hanya SEKALI sehari. Kalau utk tujuan internal detoxification minum sekali sehari selama seminggu dan minum jarang2 2 atau 3 kali seminggu utk maintenance. tk

    • Fadzli, assalam. Ya boleh digunakan utk gout dan arthritis rhumatism. Gout disebabkan pengumpulan asid urik di bhg sendi tertentu. kehadiran crytallised uric acid menyebabkan sendi menjadi radang dan sakit mencucuk2. Gunalah clayever dengan cara rendaman kaki atau sapuan nipis. Apabila clay digunakan pesakit akan terasa panas di bhg kulit yg disapu. utk mengurangkan rasa panas ini pesakit hendaklah membasuh dan sapu lagi. rasa panas ini akhir akan hilang setealh digunakan beberapa lama. tkasih

  7. assalamualaikum….kaedah sampingan yang mujarab..adalah untuk menghilangkan bau petai selepas makan petai…dengan menyapu sedikit pati tanah liat ini di kerongkong…insyaalah bau petai akan hilang…try la ..kalu tak caya..

  8. Salamm…sy br saje try clayever..cuma nak kpastian..muke mcm ad klua bji2 merah n gatal…effect die k?or byk sgt toxin?

    • Kesan awal menggunakan clay pd muka yg berjerawat kering.. Ia akan mengeluarkan banyak jerawat lg..ini hanya sementara. Sbb clay akan menarik toksin keluar. Maka banyak berlaku letusan jerawat baru. Penggunaan berterusan akan memulihkan sepenuhnya

  9. Kulit muka saya sgt kusam dan berminyak serta jerawat halus. Sy sudah guna clayever dua minggu setiap mlm sbgai mask dan juga lepas mandi. Skrg masalah kulit muka 90% hilang ( sy hanya guna pencuci muka safi rania dan tiada penggunaan krim kecantikan lain2). Tona sekata dan kulit nampak lebih bersih dan cerah(bukan cerah tak tentu arah tu!hahaha). Masalah alahan kulit di bahagian lain pun selesai ^_^.

    Saya sapu di perut. Mmg ada perbezaan untuk dalaman wanita. Saya mmg rekemen sgt!!!

  10. Assalamualaikum tuan. Boleh tak clayever merawat dan menyembuhkan sejenis penyakit yang dipanggil De Quervain Tenosynovitis, saya nak sebut pun tergeliat lidah. Anak tiri saya mendapat penyakit ni, rasa sakit pada lengan semakin bertambah terok dan sekarang bergantung dengan painkiller dos tinggi. Saya tak reti nak huraikan satu persatu tentang penyakit ni, ianya seolah2 sakit urat saraf tapi saya tak pasti. Kalau disapu clayever pada tangan anak saya ni boleh tak? ada peluang sembuh tak?

    • Walaikumsalam,
      Alahai berbagai penyakit skrg ni..nk sebut pun tergeliat lidah. Wbgpun takusah bimbangi, semua penyakit pun dtg dari Allah..yg menyembuhkan adalah Allah juga.

      Quote unquote- “you can trace every sickness, every diseases and ailments to a mineral deficiency” – Dr Linus Paulin (2 noble prize winner)

      Jadi lebih mudah kita buat treatment memfokus kpd ‘kekurangannya mineral..dpd mencari jenis sakit Dan ubatnya.

      Clay adalah bhn awal kejadian manusia..(21 Kali disebut dlm alquran). Sy sbg ahli mineralogy (geologist) telah mmebuat kajian apakah perfect mineral utk kegunaan manusia…maka sy telah temui Clay.ia mengandungi mineral lengkap kpd sel tubuh manusia.

      Saiznya yg kecil (2micron), Clay boleh menyerap masuk kedlm tubuh dgn hanya menyapu pada kulit…ia bertindak ke peringkat intracellular.

      Kemudian dia akan melaksanakan..
      – cell correction
      – cell detoxification
      – cell calibration
      – cell repair
      Apabila sel kita sembuhkan kpd asal, semua penyakit akan hilang.

      Insyaallah puan boleh sapu Clay kpd anak puan ini. Akan sembuh..

      Tkasih Pn siti

      • Sama2 tuan.. ada satu lagi masalah yang saya minta tuan bantu. Gini.. kawan pada suami saya, kakinya bengkak mcm kaki gajah. Doktor kata dia kena penyakit Cellulitis @ jangkitan kuman bawah kulit. Kesian sgt saya tengok, kasut pun dia tak boleh pakai, berbanding sebelum ni, dia ni normal je, sekarang kaki membengkak hingga ke paha, berat badan pulak obesiti. Saya dah syorkan dia gunakan produk clayever ni secara sapuan dan menerangkan cara menggunakannya. Pendapat tuan macamana? mampu ke clayever ni menarik bakteria bawah kulit beliau ni keluar? Bengkak kaki beliau tu boleh sembuh tak? Saya memang suka membantu sesiapa saja sekadar kemampuan saya. Terima kasih tuan.

      • Salam.
        Utk penyakit cellulitis ni, saya belum ada testimoni lagi. Lebih baik puan kekal dgn medical procedure dpd hospital pakar berhubung dgn penyakit ini..

        Terima kasih

  11. saya dah lakukan beberapa experimant antara lain tuk muka dan komedo yang slalu ganggu, kini pori2muka saya mengecil. dan hidung saya tak lagi menderita dipencet2 tuk keluarin komedo, gusi berdarah dan bau mulut,cukup di kumur2 atau gosok gigi dengan clay.bau mulut hilang dan sariawan pun reda,dan banyak lagi experimen saya yang tak dimuat dalam kesempatan ini

    • Syabas Abdullah..

      Apakah bapak ni dari Medan, Indonesia.

      Experiment bapak emgnya telah sukses. Saya berhutang jasa baik dari bapak Abdullah.
      Klu dilanjutin bs bikin penelitian yg serious di UNPAB, Medan. Barangkali ada lowongan kerja juga. Hehe

      Mksh.

      • P/s jika ada eksperimen lain lg yg bs di share diruangan ini, jangan lah teragak buat info semua pengguna disini. Walaupun eksperimen yg tidak menjadi atau sebaliknya.. Kami ingin tahu juga agar ada rujukan yg banyak
        Silahkan Abdullah.

  12. assalammualaikum, adakah product ini juga bole menurunkan berat badan.klau bole macam mana ye?..detoks dengan meminumnya?

    • Walaikumsalam Nuri.

      Salah satu sifat Clay (Clay characteristics) ialah -dehydration.

      Clay dgn air sprt magnet dgn paku.

      Jika kegemukan (bengkak) disebabkan oleh water retention (gemuk air) maka Clay berjaya mengurangi berat badan. Tapi klu kerana lemak dsbnya maka tidak ada apa2 kesan.

      Wbgmanapun tidak bahaya utk mencobanya.. Clay skrg tidak utk minum.
      Keluaran produk Clay minum akan diperkenalkan tak lama lg.

      T.k

  13. salam.saya nak tanya. saya pakai clay utk ekzema. luka2 ekzema kering dgn cpt. Alhamdulillah. cuma. kulit jd semakin kering n sakit dan gatal pula. bila garu luka blk. sapu semula clay. luka kering. lma2 jd gtal blk. mcm mna nk buat ya. berulang n sukar sembuh sepenuhnya. apa perlu saya buat.sgtla sakit. nk urus anak2 pun susah

    • Waalaikumsalam
      Memang banyak kes eczema begini. Bila pakai Clay kulit jadi kering kerana clay absorb body fluid (dehydration).. cara mengatasnya adalah dgn pakai pelembap bersama clay..eg olive oil

      Jika eczema tu seluruh badan, maka kesakitan akibat kekeringan kulit akan lebih teruk.
      Cara mengatasnya adalah dgn pakai FOOT BATH DETOX, hanya rendam kaki dahulu dlm seminggu. Lihat perubahan kulit. Dan kemudian boleh Cuba sapu terus.
      T.lasih

    • Walaikumsalam Faizah.

      Ada lebih 300 jenis Clay di atas muka bumi kita.. bentonite adalah salah satu dpd nya.. Dan bentonite sendiri Ada berpuluh jenis bentonite

      T.kasih

  14. Assalamualaikum tuan.. boleh kah clayever menyembuhkan tisu lutut yang terkoyak sedikit akibat jatuh secara melutut. Kawan saya baru2 ni dikejar angsa.. semasa nak larikan diri tu dia terjatuh.. tak lama tu lutut dia bengkak. pada masa saya menulis ni.. dah hampir sebulan kejadian ni.. kini sakit dan bengkak dah naik ke paha.

  15. Alhamdulillah!! dengan izin Allah, saya menggunakan clay untuk kurangkan sakit gigi..Sakitnya dapat berkurang dalam tempoh 30minit ke 45minit sahaja..selepas tu, sakit tiada lagi..
    Minggu ni saya kerap sakit gigi… saya ambil clay, sapu dibahagian pipi dan dalam area mulut sekitar tempat sakit gigi.. rasa berdenyut2 utk seketika dan kemudian sakitnya terus hilang…memang berkesan…

    • Waalaikumsalam,

      Ya, clayever clay memang berkesan utk sakit gam gusi.

      Cara yg terbaik ialah – picit sedikit clay pada kapas dan tekap pada Gigi yg sakit..

      Alhamdulillah, Dan tahniah diatas keprcayaan anda

  16. assalammualaikum, saya ingin menanyakan soalan, untuk seorang penyakit kancer bolehkah mengunakkan produk clay sapu dan minum untuk mengurang bonjolan kancer. time kasih

    • Walaikumsalam
      Clayever clay TIDAK dpt memulihkan cancer. Tapi benjolan bukan cancer, yg berupa lendir atau lemak insyaAllah boleh berkurangan dgn menyapu clay .

      Clayever clay boleh membantu mengurangkan kesan chemotherapy. Mengurangkan water retention yg membengkak.

      Bagaimana clay merawat ini semua:-
      1- ia “menarik” – detox (absorb and adsorb) cecair Dan toxic dlm bentuk cation (cas +ve)
      2- ia menarik lebihan radiasi dlm cell akibat dpd chemo
      3- ia merawat cell yg separuh mati akibat terbakar akibat pancaran radiasi chemo.
      4- ia memberi 70-80 minerals yg diperlukan cell (food for cell).. proses ini dipanggil – remineralisation

      Clayever clay Sgt berfaedah membantu utk perkara Di atas.

      Harap info ini membantu anda

      T.kasih

  17. 1- As salam clayever boleh merawat panau tak..? Kalau boleh berapa lama masa diambil untuk menghilang panau sepenuhnya??

    2- kalau saya pakai sabun utk panau masa mandi then pakai clayever lepas mandi.. Ade apa2 kesan tak? Atau tiada langsung kesan pada panau?? Tq

    • W salam

      Panau adalah penyakit kulit yg paling luar. Ia disebabkan oleh jangkitan kulat (fungus) yg dipanggil malassezia. Fungus ini suka menghinggapi kulit yg lembap berminyak. Kekuatan clay adalah detox/adsorpt (tarik), clay akan menarik bakteria, parasite, fungus, toxin Dan heavy metal.. Dan pada yg sama ia menyerap air/ minyak (absorb).. ini boleh mematikan fungus yg ada pd kulit. Ia Sgt berkesan malah secara natural tanpa merosakkan sel kulit. Ia juga bertindak “remineralise”kan sel yg telah rosak..

      Insyaallah pakilah clay.
      Boleh pakai selepas mandi

    • W.salam
      Tiada tempoh tertentu. Bergantung kpd keluasan area jangkitan.

      Sbg nasihat, saya syorkan pakailah clay selalu, bukan kerana penyakit tertentu, malah clay bertujuan utk detox (keluarkan toxin) dari sel tubuh. Bebas toxin maka akan bebas penyakit.

      Detox juga berlaku dgn memakan jus sayur +buah + cuka + dsb .. tapi sangguplah anda buat hari2. Dan hati2 sayur Dan buahmasa kini banyak racun perosak hasil dpd pertanian melampau.

      Klu berhenti pakai clay, toxin akan dtg berkumpul kembali. Kegunaan nya adalah hari2.

      Sgt mudah.. SEMUDAH 1,2,3.. PICIT, SAPU Dan DETOX

      T.kasih

  18. As salam dr.

    Saya pakai clayever ni pada panau.. Tapi setelah sapu, tak smpai 10 saat clayever sudah kering pada tempat disapu..
    Adakah ia memberi kesan pada panau saya..??
    Adakah ia diserap masuk pada kulit??
    Tq

  19. As salam

    Saya sapu clayever pada panau saya.
    Tapi tak smpai 10 saat sapuan td telah kering pada tempat disapu..
    Adakah ia akan serap ke dalam kulit saya atau tidak sebab kering terlalu awal
    Tq

    • W.salam

      Clayever clay saya saiznya 20-30 Nano (1 nano = 1/1 billion meter). Sgt halus lebih halus dpd mikro. Jadinya ia menyerap kedlm kulit Dan kedlm cell.. bertindak keperingkat intracellular.. Sbb tu lah ia hilang.

      Jgn risau..Ia bertindak dalaman.. repair system bioprocess bendalir tubuh. Panau tuan akan hilang insyaAllah..

      Allah berkuasa, makhluq tiada kuasa..
      Panau adalah- makhluq

      Sabar

  20. Assalam, nak tanya. Kenapa ya bila saya pakai clay ni dekat muka sebagai clay mask, dia rasa gatal gatal/ menarik/ tegang? Memang macamtu ya cara ia bertindak?

  21. Salam, sy nak tanya, boleh ke kalau kita pakai clay ni setiap hari? Atau perlu diselangkan seminggu sekali camtu? Ada limit ke berapa banyak kita boleh pakai dalam suatu masa tertentu?

    • W salam

      *Kaedah sapuan:*
      Utk single application sapuan diluar.. ia boleh digunakan setiap hari beberapa kali sehari.

      *Kaedah foot bath:*
      Utk rendaman kaki eloklah ia digunakan sekali sehari dlm masa 3, 4 hari diwaktu kali pertama guna (tahap toksin yg tinggi)…. slps itu barulah diselangi beb hari sekali..

      Bila penyakit sudah reda…seterusnya utk maintenance, eloklah guna clay foot detox seminggu sekali.

      *Kaedah clay bath (full body):*
      Kaedah ini hanya boleh diulangi setiap bulan sekali, iaiti waktu Ada sakit.. Dan waktu sihat 6bulan sekali sbg maintenance.

      Tk

  22. Dan juga, boleh saya tahu apa tindakbalas bagi proses semasa kita amalkan pemakaian clay ni? Sebab sy ada rasa gatal gatal/ tegang di muka saya waktu pakai clay ni, sy nak tahu itu normal
    Ke atau mungkin saya allergic dengan clay?

    • Tindakbalas: Ada beberapa

      1- Detoxification,……. artinya toxin ditarik keluar. Bila toxin banyak keluar ke permukaan kulit, maka ia akan rasa gatal2.

      2- Remineralisation (ganti mineral)….. Clay akan hadiahkan 70-80 mineral essential kpd sel tubuh. Sel jadi segar Dan rejuvenate

      Kesan sampingan:
      1- dehydration…. Artinya pengeringan air. Permukaan kulit akan jadi kering. Jika ada kudis (eczema/psoriasis) maka rekahan kecil (micro fracture) berlaku .. Akibatnya akan rasa gatal miang.
      – Kesan selanjutnya juga kulit akan rasa tegang.

      – Haus dahaga

      Itulah jawapan ya buat masa ini

      T.kasih
      Hj Halim
      0129902123

  23. Salam , berapa lama tempoh selalunya jerawat dan parut jerawat akan hilang jika dipakai setiap hari? Jerawat saya kebanyakannya di pipi kiri dan kanan , sekarang jerawat itu seperti semakin besar seperti bengkak tp tidak bertambah jumlah setelah saya pakai clay setiap hari. Adakah itu antara effect sampingan?

    • W.salam.
      Tiada masa tertentu. Bergantung kpd keadaan kesihatan seseorg.

      Jerawat semakin besar berlaku kerana clay akan menarik keluar isi/nanah2 yg tsrsembunyi di celah tisu kulit. Ini hanya berlaku pd peringkat awal dlm beberapa hari pemakaian clay. Namun Kemudian ia akan mula healing. Clay bukan ubat yg membunuh simptom..Tapi ia adalah mineral semulajadi yg membuang toksin Dan memberi mineral (food for cell). Proses ini menghuraikan penyakit yg lama terungkai dan memulihkan kesehatan sel. Secara ringkasnya.. memulihkan sistem bioprocess tubuh

      Pemulihan keseluruhan dititikberatkan

      T.kasih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s