CLAYEVER. Produk natural yang tidak disukai oleh syarikat farmaseutikal

2013-08-13 19.25.00Ya, produk natural (alami) selalunya kalau ia sangat efektif untuk dijadikan ubat memulihkan penyakit, ia menjadi masaalahdan sangat  dibenci oleh syarikat farmaseutikal. Kerana produk alami tidak boleh dipaten. Manakala syarikat farmaseutikal yang telah lama membuat keuntungan berbilon dolar tidak berpeluang memasarkan produk alami kerana sesiapa sahaja boleh memasarkan produk yg tidak dipaten. Begitulah produk saya Clayever, yang boleh memulihkan berbagai penyakit kulit ini menjadi produk yg dibenci oleh syarikat  farmaseutikal besar ini.

Sebagai contoh: Kajian mendapati medical marijuana boleh mengubat cancer

Lihat link berikut

http://www.endalldisease.com/harvard-study-says-marijuana-cures-cancer/

Lihat link berikut: US government Owns Patent for Canabis Cure

http://www.ufo-blogger.com/2013/02/marijuana-cure-us-government-owns.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A%2Bufo_blogger%2B%28UFO-Blogger%2BUncover%2BThe%2BUFO%2BTruth%29

4 thoughts on “CLAYEVER. Produk natural yang tidak disukai oleh syarikat farmaseutikal

  1. Sy berminat utk jadi agen rakan niaga.tlh wassap 0123337606 utk maklumat detail..quotation etc.sy berniaga di putrajaya & setiawangsa kl.

    • Salam Raja,

      Terima kasih kerana berminat dgn produk saya..
      Saya telah forwardkan pertanyaan tuan kepada manager saya. Sebentar lagi beliau akan menghubungi tuan,

      T.kasih

  2. Assalamuaikum…Saya ita khairani asal Indonesia.. bagaimana cara pembeliannya… saya berniat untuk memasarkannya. Hp saya 082166534104

    • Walaikumsalam Ita kahirani,
      Syukur dan terima kasih karena berminat dgn product clayever saya. Di Indonesia kami baru mulai menjualnya di Medan buat masa ini. Kontak saya disana ialah ibu norhayati ‪0877-6643-8123. Saya baru shj mahu buat pabrik kecil di Medan dan Jkrt. Cumanya rencana agak lambat lewat lebaran.

      Jika sekiranya kaburu mendapatkanya silakan hubungi saya lewat WhatsApp 0129902123 atau BBM pin 58e2a786.
      Terima kasih

Leave a Reply

